måndag 3 juni 2019

Bröllops tema

Idag på Em hade jag bröllopstema på cirkelverksamheten. Pingst är den helgen då flest par gifter sig. Pingsten kallas ofta för hänryckningens tid. Det är också en traditionell tid för bröllop. Jag skickade inbjudan till tema bröllop förra veckan och hoppas på bara uppslutning. Har pratat med en del av er anhöriga om bröllopsfoto, dom som ville och hade tog med sitt bröllopsfoto och det hade man med sig, så roligt. Vi pratade en hel del om var och när bröllopet var. Vi pratade om björkdragning. Dukningen var väldigt enkel med vit duk på bordet och sen hade vi liljekonvaljer i en vas, som jag plockade i Trollamåla tidigt denna morgon. Tårtan blev en hembakad sommartårta. Jag tog med min bröllopsklänning och visade, det var uppskattat. Vi tittade även på kungligt bröllop.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar